» آموزش و پژوهش » آموزش های دیابت » ایستادن بیشتر از نشستن کالری می سوزاند/ راه هایی برای گنجاندن ایستادن و تحرک در روزمره
نشستن طولانی
آموزش های دیابت - آخرین خبرها - آموزش و پژوهش

ایستادن بیشتر از نشستن کالری می سوزاند/ راه هایی برای گنجاندن ایستادن و تحرک در روزمره

1403-05-09 1030

مطالعات جدید نشان می دهد که ایستادن ساده به جای نشستن می تواند به شما کمک کند کالری بیشتری بسوزانید (تقریباً 70 تا 95 کالری در ساعت در حالت ایستاده در مقابل 65 تا 85 کالری در ساعت در حالت نشسته). در حالی که ایستادن به تنهایی یک استراتژی کاهش وزن نیست، این کالری های اضافی سوزانده شده می تواند در طول زمان به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

به گزارش دیاپرس، علاوه بر کالری سوزی، ایستادن منظم خطر چاقی، دیابت، بیماری قلبی، سرطان و مرگ زودرس را کاهش می دهد. تحقیقات نشان می دهد که هر فعالیتی از جمله ایستادن در مقایسه با نشستن طولانی مدت برای سلامت قلب بهتر است.

گنجاندن جایگاه بیشتر در روال خود

انجام تنظیمات کوچک در برنامه های روزمره می تواند به بهبود زمان ایستادن شما در خانه کمک کند. به عنوان مثال، اگر معمولاً هنگام تماشای برنامه مورد علاقه خود می نشینید، به جای آن بایستید و از آن لذت ببرید. تغییر حالت نشسته به ایستاده در حین برقراری تماس تلفنی نیز می تواند یک تغییر ساده اما موثر باشد که می توانید ایجاد کنید. پیاده‌روی کوتاه ساعتی در اطراف خانه نیز می‌تواند کمک کند.

اگر کار شما مستلزم نشستن طولانی مدت است، زمان آن رسیده است که از میز ایستاده استفاده کنید یا برگزاری جلسات در حالت ایستاده را در نظر بگیرید تا نشستن طولانی مدت را کاهش دهید. تنظیم یادآوری های منظم برای ایستادن یا حرکت در اطراف نیز می تواند مفید باشد. /medicaldaily

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

هادی نوروزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

  • ×