» آخرین خبرها » ابتکار انجمن دیابت آمریکا برای بهبود مراقبت اولیه از دیابت
مراقبت اولیه
آخرین خبرها - آموزش های دیابت - غذا و دارو

ابتکار انجمن دیابت آمریکا برای بهبود مراقبت اولیه از دیابت

1403-05-23 1034

انجمن دیابت آمریکا (ADA) یک ابتکار جدید با نام مراقبت اولیه از دیابتی ها راه‌اندازی کرده است تا با ترویج استانداردهای مبتنی بر شواهد، کیفیت مراقبت از بیماران دیابتی را بهبود بخشد. این ابتکار به ۹۰ درصد از بیماران دیابتی که درمان خود را از پزشکان عمومی دریافت می‌کنند، توجه دارد.

به گزارش دیاپرس، معاون انجمن دیابت آمریکا، بر لزوم جذب ۵۰۰۰ نفر از پیشگامان این طرح تأکید کرد تا بتوانند به بهبود وضعیت در ۲۸۰ هزار مرکز مراقبت اولیه در ایالات متحده کمک کنند. او اشاره کرد که کیفیت خدماتی که بیماران دیابتی دریافت می‌کنند، ممکن است بسته به محل زندگی، تخصص پزشک و نوع بیمه متفاوت باشد.

این اقدام با همکاری شورای مراقبت‌های اولیه انجمن دیابت آمریکا و چندین سازمان دیگر از جمله انجمن پزشکان خانواده و انجمن پرستاران، فعالیت خواهد کرد. یکی از بنیان گذاران آن بر اهمیت نظارت منظم بر عوارض دیابت تأکید کرد و نمایندگان سازمان‌های مختلف به چالش‌هایی که پزشکان با آن مواجهند، مانند نیاز به به‌روز بودن با فناوری‌های جدید و ارائه خدمات عادلانه اشاره کردند.

به طور کلی، این ابتکار در نظر دارد تا با آموزش، تحقیق و همکاری با جامعه، شیوه‌های مدیریت دیابت را به ویژه در مناطق کم‌برخوردار یکپارچه کرده و نتایج بهتری برای بیماران به ارمغان آورد. / Diabetes times

به این نوشته امتیاز بدهید!

پردیس زارع پور

پردیس زارع پور

دانشجوی کارشناسی ارشد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

  • ×