» آموزش و پژوهش » پژوهش و تحقیقات » موانع ورزش برای افراد دارای معلولیت را حل کنید/ حاکمیت باید به کمک ورزش معلولین بیاید
معلولیت
پژوهش و تحقیقات - آخرین خبرها - فعالیت فیزیکی و چاقی

موانع ورزش برای افراد دارای معلولیت را حل کنید/ حاکمیت باید به کمک ورزش معلولین بیاید

1403-06-13 0013

یک مطالعه جدید از دانشگاه تگزاس در موسسه تحقیقاتی آرلینگتون موانع قابل توجهی را نشان می دهد که افراد دارای معلولیت را از ورزش کردن باز می دارد. چالش‌های روان‌شناختی مانند عزت نفس پایین و تصویر منفی بدن، انگیزه ورزش را در بین افراد معلول کاهش می‌دهد.

محقق ارشد الکساندرا جیمیسون تاکید می‌کند که اکثر باشگاه‌های ورزشی فاقد تجهیزات سازگار و کارکنان آموزش‌دیده هستند، که کار ایمن را برای معلولیت‌های ناتوان دشوار می‌کند. سازمان های غیرانتفاعی کمک می کنند، اما تلاش های تجاری کم است.

دسترسی و هزینه موانع اصلی هستند. باشگاه‌های ورزشی ماشین‌های تطبیق یافته با معلولان را ​​ندارند، و گزینه‌های حمل و نقل برای معلولان معمولاً غیرقابل اعتماد هستند. با این که باشگاه های ورزشی خانگی یک گزینه مناسب می تواند باشد ولی تجهیزات ورزشی تطبیق یافته هستند و به طور گسترده در دسترس نیستند.

برای مقابله با این چالش ها، جیمیسون در حال توسعه یک دستگاه تطبیق یافته ​​با همکارانش است که ورزش را با بازی های ویدیویی جذاب ترکیب می کند. افزایش آگاهی و گسترش برنامه‌های کمک‌های دولتی همچنین می‌تواند دسترسی به تجهیزات ورزشی ماسب ​​را برای افراد دارای معلولیت بهبود بخشد. /medical.net

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

هادی نوروزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

  • ×